onsdag 9 december 2009

Lite energi tack!

Fattar bara inte vart all energi har tagit vägen....känner att jag inte har något kvar alls!!! Tror det behövs sommar och värme för att jag ska vakna ur mitt ide.
  • Det är mörkt och tråkigt väder ute
  • Jag är sjuk nästan hela tiden nu..
  • När jag är sjuk så ofta får jag press på mig att jag inte kan ha mina pass på gymmet och är rädd att tappa deltagare
  • Vara hemma från jobbet gör ingen rik
  • MÅSTE köpa julklappar, men vad!!??
  • Oro för var man kommer hamna nästa år angående jobbet och inte minst OM jag får någon ny tjänst...
  • Vänner vänner, underbara vänner! Önskar att man hade mer tid och ork!!
  • Min renovering här hemma går inte med högsta fart framåt direkt

MEN, om man ska se framåt...
  • Snart är det jul och mys
  • Det blir ljusare och ljusare ute
  • Vi är nästan halvvägs till sommaren
  • Frudate på fredag(om jag lyckas bli frisk)
  • Jonke har fått jobb
  • Nike-konventet i januari och Kent i Stockholm i februari
  • Återigen vänner vänner, ni är bäst!
  • Sist men absolut inte minst: THAILAND i mars/april!!!!!!!!!!!

Bli som Maggan och Gittan i Kanal 5:s Ullared: se allt positivt, gör det bästa av allt och låt livet leka!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar