måndag 14 december 2009

Då var det klart!!

Då var det klart! Idag kom beskedet som jag har väntat på ett tag, vart jag ska jobba efter nyår. Så det är bara till att börja pendla till Uddevalla måndagar till fredagar från den 4:e januari! 
Det känns ganska splittrat. Tråkigt att behöva lämna Kungälv och dom flesta som jobbar där och lyxen med att ha 5 min gångväg till jobbet samtidigt som det är enormt kul och spännande med en ny arbetsplats, nya människor och inte minst en ny tjänst som tar mig ett steg till!
Nackdelen är ju som sagt att det är lång väg till jobbet, ca 40 minuter med bil. Men det är ändå "rätt håll" med tanke på att jag slipper köer och sånt tråkigt. Sen blir det lite kul, för jag tänkte jag skulle köpa en ny bil!

Idag hade jag och Maria release för det nya Body-Pump passet i Rollsbo och samtidigt Tomte-Pump. Det var riktigt roligt med grymt många deltagare! Vi var utklädda till svarta tomtar i någon plastig utklädnad(skulle nog likna lack) som Sportlife har köpt in. Tre låtar klarade vi innan vi nästan svettades ihjäl och fick slita av oss det!

Nu blir det den goa sängen för mig!!
Sov gott!

3 kommentarer: