tisdag 29 december 2009

Lite bättre

Känns lite bättre idag faktiskt!
Träffade han idag och tränade med han och Therese, Body-Pump i Nödinge. Kändes som ett bra första steg, nån gång måste ju vara första mötet efter allt. Kan ju inte undvika varann för länge!

Men nu blir det ett steg i taget, jag vill bara vara nu och göra det jag känner för, ta en dag i taget. Resten får tiden utvisa.
Det jag vill och önskar är att vi så småningom åtminstone ska kunna umgås tillsammans med våra vänner utan att det blir alltför jobbigt. Vi har ju trots allt många gemensamma vänner och skulle bli jobbigt om det inte fungerade. Självklart kommer det vilket som ta sin tid, och det tänker jag låta det göra..

Det är iallafall så jag vill ha det som det känns nu, men sen är man ju alltid två om det...

Nu ska jag sova och ladda för min sista dag på jobbet i Kungälv!

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar